Photography like a Pro

de online & praktische fotografie cursussen

Heb jij altijd die geweldige foto’s zelf willen maken, maar lukt het elke keer toch niet?

Je houdt van foto’s maken, maar toch mist er elke keer iets en vallen ze vaak tegen

Je wilt je zekerder voelen en begrijpen hoe fotografie werkt

Je wilt zelf foto’s kunnen maken en niet altijd afhankelijk zijn van anderen

Je houdt van theorie maar bent meer van de praktische opdrachten

Je wilt die mooie wazige achtergrond creëren en wow foto’s maken

Je tijd is kostbaar en je wilt 1 programma volgen waarin je alle basics leert.

Je wilt nu eindelijk tijd maken voor fotografie en resultaat zien

Je hebt een druk leven en hebt geen tijd om een volledige fotografieopleiding te volgen van een paar jaar

Je hebt weinig tijd om elke week heen en weer te reizen voor een workshop of cursus.

Je wilt het programma in je eigen tempo doen en lekker vanachter de laptop.

 

Je wilt nu echt weten hoe je in manual mode kan fotograferen

 

Je durft eindelijk te investeren in jezelf en aan de slag te gaan!

 

Schrijf je alvast in, dan houden we je op de hoogte!

I BELIEVE / MY DREAM

Ik geloof dat elke vrouw haar droomleven kan creëren. Ik geloof in een wereld waarin vrouwen elkaar helpen, inspireren en aanmoedigen. Ik geloof dat elke vrouw een betere versie van zichzelf kan zijn als ze doet waar haar vuur van gaat branden. Ik geloof dat een vrouw haar passie en haar hart moet volgen en moet investeren in zichzelf. Ik geloof in een wereld waarin unieke, sterke en passievolle vrouwen rulen!

 

PROGRAMMA

- TITEL CURSUS-

Een online programma van 7 modules. Elke week staat voor 1 module. We starten het programma samen met een online live kickstart. Voor vragen kan je terecht via een aparte e-mail. Aan het eind van de cursus, weet jij alle basistheorie over fotografie, heb jij jouw fotografiestijl enorm verbeterd en kan je zelfs in manuele stand fotograferen!

1

Stijlen fotografie en wat vind jij mooi

2

Licht (verschillende soorten licht en hoe ga je daarmee om)

3

Compositie (hoe creëer je de juiste compositie in jouw foto, third rule etc)

4

Vanuit welke hoeken kan je een foto maken en wat werkt het beste (food shots/people)

5

Details maken de foto. Hoe let je daarop en kies je wat je wel en niet mooi vindt

6

Scherptediepte, wat is dat en hoe creëer je die

7

Manual mode (Wat is ISO, sluitertijd, F-stop en kom je eindelijk van die automatische stand af!)

VEELGESTELDE VRAGEN

Moet ik al ervaring hebben met fotografie om het programma te volgen?


Nee dat is niet nodig, je kan met het programma meedoen als je helemaal geen ervaring hebt met fotografie of als je al wat ervaring hebt opgedaan.




Ik heb geen professionele camera, kan ik dan ook meedoen?


Dat kan zeker! Het is wel handig om een camera te hebben waarin je controle hebt over de functies zoals licht etc., maar ook bijna alle telefoons hebben deze optie nu.




Hoelang krijg ik toegang tot het programma?


Je hebt voor altijd toegang tot het programma.




Moet ik het programma in 8 weken afronden?


Nee dat hoeft niet, als je wat langer over een bepaalde opdracht wilt doen, dan kan dat zeker. Dit is juist het mooie van een online programma. Je deelt je eigen tijd in.




Kan ik op een later moment met het programma beginnen?


Dat is niet verplicht, je kan beginnen wanneer jij wilt. Je hebt altijd toegang tot het programma. Ik raad je wel aan om gelijk te starten. Van uitstel komt vaak afstel ;-).




Is betalen in termijnen mogelijk?


Ja dat is mogelijk. Je kan het bedrag in 2 termijnen betalen.





 

OVER MIJ

Mijn naam is Ibtissam Khannoussi en ik ben partner, mama, onderneemster, fotografe, gek op reizen en boeken. 

Een paar jaar geleden was ik een single mama en had ik de zorg over mijn zoontje van 8 maanden. Naast mijn baan in loondienst begon ik ook mijn fotografiebedrijf. Ik koos ervoor om te doen wat ik het liefste wilde en waar mijn vuur van ging branden. Het was een tijd van heel veel ballen in de lucht houden. In de afgelopen paar jaar heb ik veel bruiloften en shoots mogen doen. Na een tijdje kreeg ik veel vragen over fotografie en merkte ik, dat ik het super leuk vond om anderen mijn passie te leren. Als vrouwelijke onderneemster en zeker als mama kom je vaak tijd tekort. 

Omdat jij niet altijd tijd hebt voor workshops of een opleiding en ik anderen graag help (ik heb een achtergrond als sociale hulpverlener) kwam ik op het idee om online een fotografie cursus aan te bieden. Gewoon vanuit huis en in je eigen tijd. Ik help jou om zelf prachtige foto’s te maken.

 

Ook schrijf ik blogs en maak ik video’s waarin ik tips en tricks deel over fotografie, ondernemen en persoonlijke ontwikkeling.

MIJN DROOM

Ik geloof dat elke vrouw haar droomleven kan creëren. Ik geloof in een wereld waarin vrouwen elkaar helpen, inspireren en aanmoedigen. Ik geloof dat elke vrouw een betere versie van zichzelf kan zijn als ze doet waar haar vuur van gaat branden. Ik geloof dat een vrouw haar passie en haar hart moet volgen en moet investeren in zichzelf. Ik geloof in een wereld waarin unieke, sterke en passievolle vrouwen rulen!

VOOR WELK PAKKET GA JIJ?

SMILE

Jij wilt het programma volledig zelf doen

  • Volledig online

  • 6 modules

  • Video's met praktische uitleg

  • Werkboeken met opdrachten

  • Levenslang toegang tot het programma

  • Support via e-mail

MISS SMILE

Jij bent zelfstandig maar wilt dat ik een beetje meekijk

  • Volledig online

  • 6 modules

  • Video's met praktische uitleg

  • Werkboeken met opdrachten

  • Levenslang toegang tot het programma

  • Support via e-mail

  • Foto's bewerken in Lightroom

  • 1-op-1 privécoaching (van 1 uur)

MISS SMILE PRO

Jij gaat voor optimaal resultaat en wilt alles eruit halen

  • Volledig online

  • 6 modules

  • Video's met praktische uitleg

  • Werkboeken met opdrachten

  • Levenslang toegang tot het programma

  • Support via e-mail

  • Foto's bewerken in Lightroom

  • 1-op-1 privécoaching (van 2 uur)

  • 2 bonussen die nog even een verrassing blijven!

BINNENKORT LANCEREN WE DEZE WAARDEVOLLE ONLINE CURSUS!

Laat hieronder alvast je gegevens achter zodat we je op de hoogte kunnen brengen wanneer de cursus te volgen is en we je verdere informatie kunnen toesturen.

 

2019 miss smile photography | intimate weddings | destinations weddings | shoots | den haag| netherlands|

contact | kvk 64039706 | privacy policy